دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس| اعلام موقعیت جنگی زیر باران سنگ/ نیروی یگان ویژه مصدوم شد+تصاویر

مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس| اعلام موقعیت جنگی زیر باران سنگ  نیروی یگان ویژه مصدوم شد+تصاویر
در مصاف جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس نیروی یگان ویژه از سوی تماشاگران مصدوم شد.
کد خبر : 885328

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۵:۳۰ فردا در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تا به حال ۱۰ بار مقابل هم صف‌آرایی کردند که سهم پرسپولیس ۶ پیروزی و سهم استقلال یک پیروزی بوده، ۳ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ در چارچوب دور برگشت هجدهمین دوره لیگ برتر آخرین رویارویی دو تیم بود که در ورزشگاه آزادی با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید ولی ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ جنجالی‌ترین دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید که حواشی آن به شرح زیر است:

*برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود، فردی که قهرمانی‌های زیادی را به ویترین افتخارات سرخپوشان اضافه کرد و بدون تردید موفق‌ترین سرمربی خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است.علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده،  سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، بشار رسن، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و علی علییور.

*سعید فتاحی مدیر تیم مس رفسنجان در آن زمان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بود.

*باران سنگ بر سر بازیکنان دو تیم به خصوص پرسپولیسی‌ها در این بازی به وفور دیده شد.

بماند///مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس|

*هواداران صنعت نفت  به حمایت از استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر حاضر شده بودند.

*داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان و ایمان مبعلی کاپیتان این تیم بود.

*وحید کاظمی دقیقه ۳ بازی را متوقف کرد،  اواسط نیمه اول دوباره باران سنگ شروع شد، کاظمی برای توقف بازی سمت ناظر رفت و نهایتاً اژچز این تصمیم منصرف شد. در نیمه دوم باز هم توقف بازی به دلیل پرتاب سنگ‌های کشنده متوقف شد.

بماند///مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس|

*شرایط به شکلی بود که اعلام موقعیت جنگی شد چون بعد از پرتاب سنگ و ورود نیروهای انتظامی به ماجرا، شکستن صندلی‌ها آغاز شد. مصدومیت یکی از نیروهای یگان ویژه از سوی تماشاگران نشانه دیگری از موقعیت جنگی بود.

بماند///مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس|

*لگد شجاع خلیل‌زاده به نیمکت ورزشگاه در پایان بازی به دلیل سنگ باران از دقیقه یک تا انتهای مسابقه ادامه داشت.

* در نهایت این بازی جنجالی صفر بر صفر تمام شد.

بماند///مرور اتفاقات جنجالی‌ترین رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس|

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته